Grrrr...Foto Artis Melayu Tayang Payudara Lagi!!


Grrrr...geramnya JR dengan sesetengah orang Melayu ni, apa lagi Melayu yang kononnya dalam golongan artis yang kononnya dijadikan ikon dan idola sebahagian remaja kita. Mengapa mereka suka sangat kenakan pakaian yang  menjolok mata? Dedah sana dedah sini. Di mana kemelayuanmu, di mana keislamanmu? 

Jika minah murahan yang mencari makan di Lorong Haji Taib, di Bukit Bintang dan di lorong-lorong gelap berpakaian menampakkan sebahagian bukit dan lurah, tak apalah, itu memang profesyen mereka. Tapi korang tu artis, yang peminat mau hayati ialah lakonan dan suara korang, bukan nak tengok "barang" korang yang terbonjol tu. Grrrrr, geramnya aku....

Sekarang heboh sangat dalam beberapa blog mengenai seorang pelakon baru bernama Miera Liyana   yang dengan bangganya menayangkan dada segarnya untuk tatapan umum:




Yang nampak bangangnya sangat si-Miera ni ialah bila wartawan Galaksi  bertanya tak malukah dia berpakaian begitu kerana boleh  mencetuskan kontroversi, Miera Liyana, pelakon Luna Fantasiku dan Kamelia Katrina itu memberitahu wartawan Galaksi, "Nampak sikit jer. Pilih baju ni sebab nak nampak kelainan."

Nampak sikit ajer kau kata, cizzzz...Sampai dah nampak tebing puting tu pun kau masih kata "sikit ajer". Habis kalau tayang macam tu dikatakan sikit, tayang macam mana pula dikatakan banyak? Ish...ish..tak pahamnaya aku!!

Dan tengoklah lagi gaya berpakaian Miera yang "nampak sikit ajer" tu, yang JR pinjam dari "Sensasi Selebriti":






Malangnya ayah, ibu dan saudara-saudara Miera, kesian mereka.....

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments