Minah Nie Kata Muhammad Nabi Palsu Terbuat Dari Tahi, Jom Terjah Dia!!

Jasmine Slalu Hepi
 Jasmine...jom kita terjah FB nya!!



Berderau darah JR baca komen minah Indonesia ni mengenai Nabi Muhammad dalam Facebooknya. Brengsek lu...berani hina pesuruh Allah!!

Cizzz....ada ke patut dia memaki Nabi Muhammad sambil mencarut dengan berkata, "Kenapa kalo sembayang harus ruku, nungging? Supaya Muhammad kalo ngentot..." (ngentot bermakna hubungan sex) Dan lagi dia berkata "Muhammad nabi palsu terbuat dari tai, walaupun mandi 100 x sehari tetap aja bau, coz dari tai" (Muhammad nabi palsu terbuat dari tahi, walaupun mandi 100 kali sehari tetap ajer bau, sebab dari tahi).

Korang bacalah sendiri apa dia tulis:



Siapa sebenarnya minah Indonesia ni tak tau lah. Di Indonesia ramai yang bukan Islam dan ada juga yang atheist, mungkin si-minah nie salah seorang darinya. Atau mungkin dia dari kalangan keturunan Islam tapi tak paham Islam seperti yang ramai terdapat di Malaysia?

Walaupun sudah berbelas ribu orang maki dia di FB tapi minah Indonesia ni macam tak kisah ajer..Kenapa? Sebab dia tau dengan maki hamun tak akan berkesan apa-apa, mungkin dia lagi seronok menikmati populariti mendadak!

Apa yang boleh kita buat ialah kita terjah FB nya di sini  dan buat laporan kepada pengurusan FB supaya dia diblock. Jom mulakan!!!


Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments