Adoooii.. Video Sex Menantu Perdana Menteri Pula Dah!!!



Apa dah jadi dengan Malaysia ni hah? Tak habis-habis dengan cerita video sex...Belum pun habis cerita video sex Ketua Pembangkang, ini dah timbul satu lagi cerita baru: video sex menantu Perdana Menteri  pula beredar di pasaran!!

Oooops...sebelum terlambat, nak betulkan sikit, sori, sori, bukan video sex menantu Perdana Menteri, tapi video sex menantu mantan Perdana Menteri. 

Ketua Cabang PKR Rembau, Badrul Hisham @ Cikgu Bard memberitahu Sinar Harian ada ahli Umno yang membekalkan beliau pita video sex Ahli Parlimen Rembau, Khairy Jamaluddin yang juga merupakan menantu kepada mantan Perdana Menteri, Tun Abdullah Badawi.

Entah apalah nak jadi dengan Malaysia ni tak taulah. Lepas kes video sex lelaki perut boroi dan berbadan sasa yang dikatakan mukanya sama dengan Anwar Ibrahim itu, kini timbul pula cerita video sex Khairy yang juga adalah Ketua Pemuda Umno Malaysia. Lepas satu..satu..lepas ni video sex sapa lagi? 

Cuma JR nak beritau, kalau nak dapatkan orang yang mukanya sama dengan Khairy, di kampung JR di Pulau Pinang itu pun ada seorang yang wajahnya 99% sama dengan Khairy. Jika Obama Amerika ada "kembar"nya di Indonesia, Sudirman Melayu ada "kembarnya" seorang Sudirman Cina, Mahatma Ghandi India ada kembarnya yang berkulit putih di Britain, Elvis Prasley dan Justin Bieber pun ada kembarnya, Khairy menantu mantan Perdana Menteri pun ada kembarnya di Pulau Pinang. Kalau nak buat video tak payah pergi sampai ke Thailand, Myanmar atau India, pergi ke Pulau Pinang itu pun sudah boleh dapat wajah seiras dengan Khairy!! Seperti yang JR sebut dalam entry JR tiga hari lepas dalam dunia ini ada 99 orang dengan wajah yang serupa, jadi jika korang melihat video sex yang wajahnya sama dengan  Khairy, mungkin dia bukan Khairy Rembau, tapi Khairy Padang Kota atau Khairy Alor Setar.

Tapi dalam politik ini mereka memegang prinsip "tujuan menghalalkan cara", demi untuk membunuh karektor seseorang, mereka sanggup melakukan apa saja. Mungkin lepas ini ada video sex Datuk Seri Najib, video sex Datin Seri Rosmah, video sex Mahyudin Yasin, video sex Karpal Singh, video sex Datin Seri Azizah dan  video sex Nurul Izzah pula beredar di pasaran. Bukan susah sangat nak cari wajah yang seiras dengan mereka sebab bukankah ada 99 manusia dengan wajah yang serupa di dunia ini?

Politik oh politik, jemunya aku melihat sandiwara ini. Nak muntah dihidangkan dengan cerita yang hampir sama setiap hari. Jemunya aku dengar cerita video sex ini. Sampai bila nak habis? Nak tunggu sampai Allah turunkan satu bala seperti yang diturunkannya kepada Jepun??

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments