Ish..Ish..Ish..Video Sex Artis Cun Pula Tersebar!!


Macam penyakit berjangkit!! Isu video sex pemimpin politik Malaysia kini sudah menjangkiti artis pula...hiiii...apa nak jadi nie?

Dan yang spesialnya ialah ia berjangkit begitu jauh - ke Lubnan - sebuah negara Timur Tengah yang jaraknya ribuan kilometer dari Malaysia:
Penyanyi, pelakon dan penyiar  stesyen televisyen terkenal Lubnan, Razan Moughrabi mengakui dialah wanita cun yang kini aksi lucahnya tersebar di dalam YouTube baru-baru ini. Cuma yang bezanya barangkali Razan dalam video sex itu tak berperut boroi dan gemuk dan buah dada menggelembir seperti "Anwar Ibrahim" dalam video sex versi Malaysia.

Dan satu lagi, Razan berkata lelaki dalam video itu ialah suaminya bernama Naji yang telahpun dikahwininya. Majalah hiburan bulanan Sayidaty melaporkan Razan dan Naji sudah berkahwin manakala rakaman video terbabit yang diambil secara persendirian dicuri dari komputer riba peribadinya.

Hihihi...nak tergelak JR dengan sandiwara dunia. Cuma JR tak pasti sama ada di Lubnan kerajaannya menyokong penularan video sex seperti kerajaan Malaysia yang sentiasa mempromosikan video sex hitam-putih pemimpin pembangkang itu untuk tontonan rakyat di TV setiap hari...

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments