Kesian Zizan Nin...Hampir Mati Dalam Tandas

Sleeping On The Toilet

Nasib baik JR bukan artis, jika tidak mungkin sudah mati kerana terpaksa tidur dalam tandas seperti nasib yang menimpa pelakon Zizan Nin. Sapa kata jadi artis yang popular dan glamour tu seronok? 

Nasib baik JR bukan artis!!

 
 

Bercerita lebih lanjut, Zizan Nin berkata dia sering merasakan dirinya seperti hendak mati kerana terlalu sibuk dengan jadual penggambaran. Zizan berkata, kesibukan itu menyebabkan waktu rehatnya terganggu sehingga dia pernah tertidur di dalam tandas akibat terlalu penat. 

Cerita Zizan kepada star online: "Pada hari pertama saya menjalani penggambaran sebuah program kecantikan Ayu & Tampan, saya sudah bangun seawal pukul 3 pagi kerana perlu berada di lokasi pada pukul 5.30 pagi. Disebabkan saya tidak sihat, saya tertidur dalam tandas sehinggalah dikejutkan oleh isteri saya,” katanya.

Menurut Zizan, selepas dia ke klinik, doktor menasihatinya supaya berehat dengan memberinya cuti sakit tetapi dia terpaksa juga ke lokasi penggambaran kerana perlu meneruskan kerja yang telah dijanjikan.


JR: Bersyukurlah pada Allah kerana aku bukannya artis!!!

Related Posts:

Loading...
Comments
0 Comments